

Brutto
Polityka prywatności
Dostawa
Zwroty
Pakiet dwóch elementarzy idę do szkoły + zeszyt kaligraficzny LITERY I CYFRY
Wprowadź swoje dziecko w niezwykłą krainę liter, sylab, wyrazów i zdań!
Sięgnij po jedną z najskuteczniejszych metod nauki czytania – metodę sylabową, dzięki której
Twoja pociecha w dość szybkim tempie zacznie składać sylaby w wyrazy, a następnie efektywnie
rozwijać technikę coraz szybszego czytania tekstów.
Książka jest przeznaczona dla dzieci, które rozpoczynają swoją przygodę z czytaniem,
i dla tych, które opanowały tę umiejętność i chcą ją rozwijać lub trenować.
Elementarz zawiera:
• teksty na dwóch poziomach trudności: pierwszy jest zbudowany z poznanych liter, a sylaby są w nim zaznaczone
kolorami czarnym i zielonym; drugi zawiera wszystkie litery alfabetu i jest przeznaczony do czytania przez dziecko,
które zna więcej liter, lub przez dorosłego,
• zabawne rymowanki, które pomogą utrwalić poznaną literę i związany z nią wyraz,
• ponad 40 pięknych ilustracji z wieloma szczegółami, które zachęcają dziecko i dorosłego do rozmowy
na temat poznanej litery i zawartych przy nich tekstów oraz do różnorodnych zabaw,
• krótkie pytania quizowe pod każdym tekstem, które sprawdzają rozumienie czytanego lub słuchanego tekstu;
dzieci udzielają odpowiedzi z wykorzystaniem naklejek.
Z badań przeprowadzonych przez prof. Edytę Gruszczyk-Kolczyńską wynika, że ponad połowa polskich dzieci
na styku przedszkole – szkoła jest uzdolniona matematycznie, a co czwarte dziecko – wybitnie!
Jak nie stracić tego potencjału? Jak wesprzeć rozwój zdolności matematycznych dzieci u progu klasy pierwszej?
Tylko z „Elementarzem matematycznym”!
Elementarz matematyczny to książka wprowadzająca dzieci w pojęcia matematyczne.
Dzieci uczą się m.in. klasyfikacji, rytmów, orientacji w przestrzeni i na płaszczyźnie, poznają cechy wielkościowe,
pojęcie liczby naturalnej, monografię liczb, rozwiązują zadania tekstowe, zapoznają się z działaniami: dodawaniem i odejmowaniem,
pieniędzmi i obliczeniami pieniężnymi, dniami tygodnia, miesiącami, zegarem, mierzą długości i obliczają ciężar
oraz pojemność, utrwalają znajomość figur geometrycznych i symetrię.
Całość zagadnień jest uporządkowana metodycznie i ułożona zgodnie z zasadą stopniowania trudności.
• Zadania w książce są w formie łamigłówek i różnorodnych ćwiczeń aktywizujących odnoszących się
do codziennych doświadczeń dzieci. Dziecko widzi sensowność wykonywanych ćwiczeń i ma sporą dawkę motywacji do ich rozwiązania.
• Do elementarza dołączony jest zestaw kostek: 2 tradycyjne kostki z oczkami 1–6 i 2 dziesięciościenne kostki
z cyframi 0–9. Kostki wykorzystuje się m.in. do gier matematycznych, które znajdują się w książce.
Każda gra jest poświęcona innemu zagadnieniu matematycznemu i w formie fantastycznej zabawy
rozwija różnorodne umiejętności: myślenie logiczne, analityczne i strategiczne myślenie, kojarzenie faktów,
szybkie podejmowanie decyzji, przewidywanie następstw podejmowanych decyzji, koncentrację i pewność siebie.
• Elementarz zawiera też kilkadziesiąt naklejek – to świetna zachęta do rozwiązywania ćwiczeń.
• Na końcu książki znajduje się wycinanka z elementami, które dzieci wycinają i wykorzystują do rozwiązania zadań.
Oprócz doskonalenia konkretnych umiejętności matematycznych dzieci ćwiczą motorykę małą, skupienie i uczą się organizacji pracy.
Jeśli Twoje dziecko właśnie zaczyna swoją przygodę z nauką pisania liter i cyfr,
sięgnij po zeszyt kaligraficzny „Idę do szkoły”.
• Zaprezentowane w zeszycie 44 litery – te same, które dzieci poznają w klasie pierwszej,
są ułożone w porządku alfabetycznym. Przy każdej literze znajduje się atrakcyjny rysunek do kreślenia w tunelu,
który stanowi świetną zabawę pozwalającą na rozćwiczenie dłoni i palców dzieci.
W dalszej kolejności dzieci uczą się rysowania po śladzie szlaczków literopodobnych, a następnie przechodzą
do kreślenia liter po śladzie, odwzorowywania kształtu liter i do samodzielnego ich pisania.
Na koniec uczą się kreślenia połączeń poznanej litery z innymi literami w wyrazach i zdaniach.
• Każda liczba od 0 do 10 jest opatrzona zabawnym rysunkiem do kreślenia w tunelu, który utrwala znajomość kształtu
poznawanej liczby i umożliwia rozruszanie dłoni i palców dziecka. Następnie dzieci rysują szlaczek cyfropodobny
i kreślą po śladzie i samodzielnie poznaną cyfrę. Na koniec wykonują różnorodne atrakcyjne ćwiczenia,
które wykorzystują znajomość obrazu graficznego poznanej liczby, wykonują działania dodawania i odejmowania,
przeliczają i zapisują swoje obliczenia.